Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regenboog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Regenboog


    Grotere resolutie beschikbaar op DA: 2500*1000

    Eén volledige regenboog in mijn tuin (3 foto's aan elkaar gezet. Kon niet in 1 keer op foto)

    Model: Canon EOS 350D DIGITAL
    Shutter Speed: 1/250 second
    F Number: F/10.0
    Focal Length: 18 mm
    ISO Speed: 400

    Achteraf gezien was het beter geweest dat de ISO waarde op 200 in te stellen, voor minder ruis. Nu wanneer ik ze opnieuw wou trekken was ze al weg

  • #2
    Re: Regenboog

    De ruis vind ik niet echt storend, en als je die wel wil kan je dat met de meeste programma is pp eenvoudig weghalen zonder dat het ooit gaat opvallen.

    De scherpte, kleur en andere technische dingen zijn prima.

    In ieder geval een foto en panorama
    Last edited by rhermans; 30 oktober 2007, 20:15. Reden: Ik zal ooit wel eens leren schrijven met werkwoorden in een zin ;)
    Ronny

    Comment


    • #3
      Re: Regenboog

      Ik was aan het wachten op de onderkant van de foto... maar die kwam niet. Ik snap dat je de regenboog er zoveel mogelijk volledig op wou maar die afgesneden huizen en bomen aan de onderkant kan ik toch niet mooi vinden.
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Regenboog

        Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
        Ik was aan het wachten op de onderkant van de foto... maar die kwam niet. Ik snap dat je de regenboog er zoveel mogelijk volledig op wou maar die afgesneden huizen en bomen aan de onderkant kan ik toch niet mooi vinden.
        Ik begrijp wat je er mee bedoelt maar de onderkant en de bovenkant was er niet veel te zien hoor. Ik heb er bijna niets van afgesneden misschien 50pixels van de onderkant en het zelfde aan de bovenkant, gewoon omdat er hier op sommige plaatsen geen afbeelding meer was voor de panorama te maken.

        Comment


        • #5
          Re: Regenboog

          mooi gedaan, prachtige regenboog, maar jammer dat de lucht zo grauw is, groeten odul
          gegroet, Ludo

          Comment


          • #6
            Re: Regenboog

            Odul de lucht was origineel nog grauwer en nog minder aantrekkelijker

            Comment

            Working...
            X