Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik.. vind.. hem.. éééécht gewéldig!! Ik vind het zo'n niet-Bart-foto! Maar dus wel heel mooi! Die techniek met het deel zw/w en een ander deel kleur kende ik natuurlijk wel van jou, maar ik vind hem hier nog veel geslaagder dan bij je andere foto's! Ik kan mijn ogen er niet van afhouden
(maar kan het zijn dat daar ergens boven een palmboom een ietsiepietsie klein petietserig gekleurd blaadje is? )
Mooie foto en goed geëxperimenteerd!
Ik zou misschien aan de rechterkant het stukje gebouw laten wegvallen. (Het zwarte kader vind ik ook iets te overheersend, maar dat is persoonlijke voorkeur, hé)
Groetjes,
Ik.. vind.. hem.. éééécht gewéldig!! Ik vind het zo'n niet-Bart-foto! Maar dus wel heel mooi! Die techniek met het deel zw/w en een ander deel kleur kende ik natuurlijk wel van jou, maar ik vind hem hier nog veel geslaagder dan bij je andere foto's! Ik kan mijn ogen er niet van afhouden
(maar kan het zijn dat daar ergens boven een palmboom een ietsiepietsie klein petietserig gekleurd blaadje is? )
nee, het is een stukje wolk dat je ziet, kijk maar goed! (op het origineel zie je het veel beter!)
Mooie foto en goed geëxperimenteerd!
Ik zou misschien aan de rechterkant het stukje gebouw laten wegvallen. (Het zwarte kader vind ik ook iets te overheersend, maar dat is persoonlijke voorkeur, hé)
Groetjes,
was ook op 't eerste gezicht, mijn idee. toch schitterend mooi, prachtige lucht ook trouwens, groeten, odul
Comment