Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste vind ik wat soft qua uiterlijk. Bovendien staat de foto scheef.
De tweede... tja, erg centraal in beeld. Is niets dat me verder aanspreekt.
De derde is qua compositie veel mooier dan de eerste, maar waarom hier zwartwit? De herfstkleuren zouden de foto een stuk herfstiger maken. Het panorama snijwerk vind ik ongeschikt voor het onderwerp.
Toktok heeft gelijk vind ik. Bart heeft alleszins de herfstkleuren vastgelegd. Hij had bij die foto evengoed hetzelfde kunnen doen als bij foto 3 (zw/w), en dan was die misschien wat zwakker geweest...
Maar bij foto 3 vind ik die zw/w-omzetting net mooi! Mooi contrast en je ziet al de bladeren toch nog liggen? Ik vind dat de zw/w-omzetting net iets meer het 'mystieke' van de herfst meegeeft aan de foto...
En bij foto 2, tja, daarbij dacht ik meteen "Zijn ook herfstkleuren, op dat roestige ding hè!" En er zit ook een klein beestje op als je goed kijkt (niet dat dat jullie mening zal veranderen )!
Mooie foto's, Bart!
De eerste is mooi van kleur en geeft echt de herfst weer, de derde is ook heel mooi, goede omzetting in zwart-wit.(Al zou ik bij de derde beneden de strook met je naam iets lager zetten, zodat de boomwortel van de voorste boom er volledig opstaat)
Groetjes,
Comment