Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stella plage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stella plage

Strandlandschap tussen de monding van L' Authie en Berck.

Re: Stella plage

HMMMmm vind alles wat geel overkomen.

Familie van fred kroket?
    Dan had ik Friet Piet leuker gevonden .....hahahahaa.....
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Mooi sfeervol plaatje, maar zonder fotograaf zou de aandacht misschien wat meer naar het prachtige landschap gaan. groeten, odul
      gegroet, Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
        Mooi sfeervol plaatje, maar zonder fotograaf zou de aandacht misschien wat meer naar het prachtige landschap gaan. groeten, odul
        Ik vind net de fotograaf een kleine meerwaarde geven aan de foto! Misschien dat zwart-wit iets is? Alvast een mooie plaat!
        www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Bruyn Bekijk bericht
          Ik vind net de fotograaf een kleine meerwaarde geven aan de foto! Misschien dat zwart-wit iets is? Alvast een mooie plaat!
          Het is dan ook meer een foto van "mensen en personen" dan van een landschap. Verkeerd forum, zeg maar
          De foto is inderdaad wat aan de gele kant. De kleurbalans zit dus niet helemaal goed.. Voor de rest wel een prima plaatje
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

Comment

Working...
          X