Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De lucht geeft me een raar gevoel, het is namelijk niet hetzelfde kleur als de reflectie in het water... Komt me ergens wat onnatuurlijk over met die fletse blauwe lucht het is wel een mooi plekje en het warme licht maakt het af. Ik had misschien ook eens hetzelfde beeld proberen nemen lager bij de grond, vlak boven het water bv. Dan is die groene hoek rechts uit beeld want veel zegt deze niet.
De foto is wat krap gekadreerd, boven aan de boomtop. Een iets grotere hoek had soelaas kunnen bieden.
Over het algemeen een mooie foto met ietswat "vreemde" kleurtoon. Wat precies kan ik niet zeggen, maar gezien de afwijkende lucht (aan de hand van de reflectie in het water) zou ik zeggen dat er flink wat techniek in de richting van HDR is gedaan. Dat zou de "vreemde" kleurtoon ook kunnen verklaren.
Al met al geen slechte foto.
ietswat "vreemde" kleurtoon. Wat precies kan ik niet zeggen, maar gezien de afwijkende lucht (aan de hand van de reflectie in het water) zou ik zeggen dat er flink wat techniek in de richting van HDR is gedaan. Dat zou de "vreemde" kleurtoon ook kunnen verklaren.
Al met al geen slechte foto.
Ja,dat is het.Beetje aan het knoeien geweest met HDR.Ik heb het nog steeds moeilijk om de juiste kleurtoon te vinden met die techniek.
Grtz,Fredkroket
Comment