Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker weten de tweede voor mij , dat is effe wegdromen
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Prachtige lijnen in de tweede opname. Het dreigende van de wolken en de ongestructureerdheid, staan in een leuk contrast met de aarde daaronder. De holle horizon blijft mij intrigeren.
Bij de eerste twee vind ik de luchten het mooist. Maar de 2e foto vind ik persoonlijk de mooiste vanwege de mooie lijn in de foto en uiteraard de hele mooie lucht.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Rare jongen, die Bouk. Zelf zit ie altijd in de exif van andere foto's te neuzen, maar de gegevens van z'n eigen foto's geeft hij niet vrij.
Beroepsgeheim?
Ik volg Natuurfreak in z'n beoordeling.
beetje info:
Time: tussen de 250 en 500.
F: tussen de F8 en F11.
ISO: altijd 100.
camera: 30D Lens: 17-40mmL.
gebruik nooit een Pola(heb er geen eens een.
grt,bouk.
beetje info:
Time: tussen de 250 en 500.
F: tussen de F8 en F11.
ISO: altijd 100.
camera: 30D Lens: 17-40mmL.
gebruik nooit een Pola(heb er geen eens een.
grt,bouk.
Bouk, je bent iemand die graag op stap gaat , en fotos neemt van wolken. Je gallerij op fotopic spreekt boekdelen. Bijna al jou fotos zijn er met wolken op.
Hierdoor mis ik wat originaliteit in jou foto's.
Bouk, je bent iemand die graag op stap gaat , en fotos neemt van wolken. Je gallerij op fotopic spreekt boekdelen. Bijna al jou fotos zijn er met wolken op.
Hierdoor mis ik wat originaliteit in jou foto's.
omdat geen moment de wolken het zelfde zijn door dat ze steeds veranderen.
alleen de lokatie zoeken om er een geheel van te maken, is een deel van mijn wolkenfotografeerhobby.
en je bent natuurlijk lekker in de natuur.
kies liever voor de natuur, dan een warme studio met modellen, maar mag dat wel graag zien hier op BD hoor.
misschien niet origineel die wolken, maar er is er geen een hetzelfde.
dus wat is origineel.......breed begrip hoor.
grt,bouk.
Comment