Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is de eik van Leefdaal of Bertem, het is een prachtexemblaar, dito foto. De dreigende wolken zijn sprekend, zoals we ze deze zomer ontelbaar keer hebben kunnen 'genieten'. Het was deze zomer een ideale zomer voor wolkenliefhebbers. Groetjes, Odul
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Is de eik van Leefdaal of Bertem, het is een prachtexemblaar, dito foto. De dreigende wolken zijn sprekend, zoals we ze deze zomer ontelbaar keer hebben kunnen 'genieten'. Het was deze zomer een ideale zomer voor wolkenliefhebbers. Groetjes, Odul
Iedereen van harte bedankt voor de positieve comments
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Ok sorry, het zal wel grondgebied Leefdaal zijn;
een fusiegemeente met Bertem, toch?
Correction: "De eik van Leefdaal in Groot-Bertem"
mvg,
Roland
Via het HOF ben ik deze foto nu pas tegengekomen , terechte plaats in het HOF!!
Deze kwam mij direct bekend voor bij het bekijken ervan, is deze getrokken op de weg naar Leefdaal ( dat wegje dat je links inslaat ongeveer halfweg tussen Korbeek-Dijle in de richting van Bertem? )
Via het HOF ben ik deze foto nu pas tegengekomen , terechte plaats in het HOF!!
Deze kwam mij direct bekend voor bij het bekijken ervan, is deze getrokken op de weg naar Leefdaal ( dat wegje dat je links inslaat ongeveer halfweg tussen Korbeel-Dijle in de richting van Bertem? )
Comment