Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het mistige sfeertje is ontstaan doordat er 's-morgens in een vochtige atmosfeer is gefotografeerd... Het beeld komt wel overeen met wat ik zag, echter een onderwerp op de voorgrond had voor wat contrast kunnen zorgen. De stipjes zijn vogels die dichterbij vlogen, kunnen op dit formaat idd beter verwijderd worden.
De reacties komen wel overeen met hetgeen ik op andere fora lees en da's wel eens anders... de meningen lopen weleens uiteen. Niettemin ben ik toch wel happy met de foto's.
De stipjes zijn vogels die dichterbij vlogen, kunnen op dit formaat idd beter verwijderd worden.
enneeehh... Vicky ik heb even op je site gekeken en natuurlijk bij Toscane langsgeweest. Zitten een paar plaatjes bij waar ik ben langs gereden... leuk om te zien en bovendien zien ze er goed uit. Je was er wat eerder in het jaar denk ik... in ieder geval niet eind september..
Last edited by PeetPlafond; 1 oktober 2007, 14:26.
Comment