Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je blijft ernaar kijken, naar deze mooie omgeving. Altijd weer een lust voor het oog.
Maar pas op, dat je niet in herhaling gaat vallen. Als je er teveel laat zien gaan ze naar verloop van tijd op elkaar lijken.
Echter, ik ben nog niet uitgekeken hoor
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben sterk geneigd om water,reflecties, rotsen en doortekende lucht in mijn foto's te brengen. Meestal s'avonds of s'morgens gemaakt.......bijgevolg zijn er steeds wederkerende gelijkenissen in mijn foto's, waardoor ik eigelijk ongewild in herhaling val. Misschien moest ik maar eens overwegen om mijn foto's wat verder van elkaar te posten in tijd, waardoor dit minder opvallend is.
Ik heb zeker wat aan jouw terechte opmerking Azhrarn......veel meer dan aan de "aahh" en "oohs" comments .....al geven deze laatste soms ook wel eens een prettig gevoel
Mooie kust weer P....,alleen een streepje zon mis ik hier nog in..voor de rest weer af zoals gewoonlijk!..(en..door het karton zitten kijken op voorhand?)..mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben sterk geneigd om water,reflecties, rotsen en doortekende lucht in mijn foto's te brengen. Meestal s'avonds of s'morgens gemaakt.......bijgevolg zijn er steeds wederkerende gelijkenissen in mijn foto's, waardoor ik eigelijk ongewild in herhaling val. Misschien moest ik maar eens overwegen om mijn foto's wat verder van elkaar te posten in tijd, waardoor dit minder opvallend is.
Ik heb zeker wat aan jouw terechte opmerking Azhrarn......veel meer dan aan de "aahh" en "oohs" comments .....al geven deze laatste soms ook wel eens een prettig gevoel
Je handelsmerk werkt momenteel nog lang niet vervelend, en bij deze al zeker niet, imho!
Ja, lekker is dat, niet?
Maar het is niet zozeer het onderwerp water lucht landschap, danwel de lokatie. Draai je eens 180° om en zie wat daar te fotograferen valt. Misschien rode rots in combinatie met zand of duin of groen?
Alleen... ik snap de aantrekkingskracht heel goed.
Comment