Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Foto's genomen tijdens een van onze vele en zeer vermoeiende tochten in dit gebergte. Passo de Falzarego en cinque torri, vlak bij Cortina d'Ampezzo. Hopelijk geniet je ervan. Commentaar welkom. Grt
Ik heb last van hoogtevrees. Bij de eerste opname krijg ik een beklemmend gevoel en wil zo snel mogelijk naar iets anders kijken. Dit betekent in ieder geval voor mij, dat jij op een voortreffelijke wijze een hoogtegevoel (een emotie) in de foto heb gelegd. Gefeliciteerd. En nu snel naar een ander post.
NB. Is de foto gecorrigeerd naar de gebruikte lens van 10 mm? Ik heb het gevoel (daar heb je hem weer) van niet. Dit geldt ook voor de derde foto (12 mm).
De eerste vind ik de betere als je ze als landschapsfoto's bekijkt....de twee andere zijn daarom niet slecht , maar de aandacht word hier toch meer naar de mountainbiker getrokken.
Comment