Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
3 mooie Bouk....het lijkt me daar een heel rustige streek te zijn aan de foto's te zien
Ik zou zo zeggen, kom eens langs en maak gebruik van de aanbiedingen op het agratoeristische vlak . Het is inderdaad een heel rustig gebied. Vlak daarbij ligt de Eilandspolder. Die polder staat volledig in contrast met de Beemster. Terwijl de beemster grootschalig en rechtlijnig is (zie foto's Bouk), is de Eilandspolder waterrijk en grillig verkaveld. En dat alles op een steenworp afstand en in een omgeving die een en al rust uitstraalt.
Overigens: ik werk niet bij een toeristisch bureau.
Geen één van de 3 voor mij. Ik ga voor de natuurlijkheid van foto 1 maar compo boeit me niets. De rest vind ik nogal "overdone" wat de kleuren van de hemel betreft. Stemt totaal niet overeen met de rest van de foto. Ik denk dat je dat satureren grotendeels achterwege moet laten.
Comment