Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mij bekoort de tweede foto het meest. Het is een fantastische compositie. Een vlakverdeling waarbij rechtsonder de natuur in de directe omgeving van de beschouwer schittert, links het op enige afstand gelegen water, daarboven de op grotere afstand gelegen rotspartijen en een heerlijke hemel die het geheel afdekt. Alle onderdelen hebben een evenwichtige verdeling op de foto gekregen, een verdeling die de grootsheid en weidsheid van het gebied onderstreept.
100 % gelijk !
Eigenlijk had ik gewoon per ongeluk de oorspronkelijke geupload, zonder contrastaanpassing.
ps : Aan lac d'allos hangen voor mij 2 stevige herineringen.
1 ste bezoek : (2000) schoenen vergeten en dus de tocht met open sletsen gedaan, geloof me , ... ik had beziens .
2de bezoek : (deze zomer) Alles goed voorbereid, bergschoenen inclusief .
1 ding vergeten Batterij op te laden
Gelukkig heb ik er toch nog enkele mooie kunnen maken
Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
Mij bekoort de tweede foto het meest. Het is een fantastische compositie. Een vlakverdeling waarbij rechtsonder de natuur in de directe omgeving van de beschouwer schittert, links het op enige afstand gelegen water, daarboven de op grotere afstand gelegen rotspartijen en een heerlijke hemel die het geheel afdekt. Alle onderdelen hebben een evenwichtige verdeling op de foto gekregen, een verdeling die de grootsheid en weidsheid van het gebied onderstreept.
Amaai, zoals jij dat kan verwoorden
Beroep : verkoper of reclamemaker ?
Thx voor de leuke reacties.
Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
eerste: mooi water iets mindere lucht.
tweede: mooie kleur vooral op de voorgrond, lucht weer wat minder.
derde: mooi totaaltje en geen mindere lucht, voor mij de beste.
grt,bouk.
Voor mij is de tweede nu net de mindere landschapsfoto(smaken en meningen verschillen). De bloemenstruik verhinderd het zicht naar wat er dieper naar achteren ligt. Daar is de derde foto beter.....je kan de prachtige bloemenstruik zien, maar tegelijk ook kan je de rest vd omgeving beter bekijken. Als natuurfoto zijn ze alle drie goed...maar als landschap vind ik de eerste en derde de betere.
Comment