Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi en dan vooral de wolken, snap alleen de camerainstelling niet.
ISO toch wat hoog(320), snelheid/licht voldoende(500) en dan F5.6??
grt,bouk.
Das omdat je naar een HDR kijkt Bouk, de gemiddelde sluiter was 1/250, iso normaal 250.
Aangezien ik geen statief bij de hand had en ik zeker boven de 1/80 wou blijven heb ik geopteerd voor een f5.6 en de camera zelf de sluiter laten bepalen.
ik had ook naar een kleiner diafragma kunnen gaan maar ik denk dat een f11 ofzo me teveel in de problemen had gebracht qua latere samenstelling van de HDR.
Das omdat je naar een HDR kijkt Bouk, de gemiddelde sluiter was 1/250, iso normaal 250.
Aangezien ik geen statief bij de hand had en ik zeker boven de 1/80 wou blijven heb ik geopteerd voor een f5.6 en de camera zelf de sluiter laten bepalen.
ik had ook naar een kleiner diafragma kunnen gaan maar ik denk dat een f11 ofzo me teveel in de problemen had gebracht qua latere samenstelling van de HDR.
groetjes
Glenn
Super uitvoering. HDR zoals het bedoelt is
Het witte aan de rechterkant oogt een beetje vreemd. Qua compositie is het niet het beste. Rechts druk, links de boot er maar half op.
Comment