Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik kwam hier via den HOF terecht, dus al jullie stemmen hebben geloond
en maar goed ook, stel dat ik dit had moeten missen!
in één woord: subliem!
de juiste persoon op de juiste plek (met het juiste materiaal)
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Lang geleden dat ik nog op een foto gereageerd heb maar toen ik deze in de hof zag staan moest ik wel. Proficiat, jezelf nog overtroffen en ik ben stikjaloers
En bedankt voor de link naar een groter formaat. Zo is het nog meer genieten.
Ze mogen in het Book Of Fame dat er hopelijk snel aankomt een aantal blanco pagina´s tussen gaan steken want ik vrees dat het niet de laatste foto zal zijn van Rupselkopke die in het HOF terechtkomt
We zijn er verleden jaar geweest en het is er echt uniek. Zoals je zegt, tijdens de zonsondergang kijk je daar je ogen uit. Maar de manier waarop jij het in beeld hebt gebracht is
Comment