Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
slik , we zijn al het een en ander gewoon van u , maar bij deze overtref je de andere . Ik weet het , de omgeving helpt mee maar je moet er toch maar op krijgen , rechtstreeks naar de hof
Last edited by eric schroeyen; 24 september 2007, 13:54.
Van deze foto wordt je effe stil
Zaaalig om naar te kijken. Ik heb dit soort cliffen nog nooit eerder gezien en hier is steekt de kleur van dat graniet mooi af tegen die ietwat grijze luchtmassa. En wat een diepte heb je hier bekomen zeg!! Straffen toebak zenne
In den HOF ermee !!
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyenBekijk bericht
slik , we zij al het een en ander gewoon van u , maar bij deze overtref je de andere . Ik weet het , de omgeving helpt mee maar je moet er toch maar op krijgen , rechtstreeks naar de hof
Dat zit ik hier ook te denken. Dit vind ik echt een van uw betere.
Bij sommige fotografen denk ik; die hebben zulk een mooie foto's dat ze zichzelf niet meer kunnen overtreffen, jij verbaast me steeds weer met toch telkens weer een tikkeltje beter te doen; schitterend!
Ook van mij dus een stem voor den Hof!
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment