Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2 mooie exemplaren en goed idee om eens dezelfde plaats op twee verschillende tijdstippen naast mekaar te zetten.
Ik vind het beter met de tekst eronder, zo zie je direct waarover het gaat.
Bovendien vind ik de gecropte versies beter dan de originele eronder. Heb indruk dat er een wazige laag op de orig zit (kan ook mist zijn, dan heb je ze mooi weggewerkt).
Tip: zou wel je titel aanpassen van 20.30u naar 19.30u (zie rechtse foto)
Moet wel zeggen dat de foto in de kader met tekst andere zijn dan die daaronder. Het zijn foto's in portretstand en in landschapstand.
Het idee is bij mij ook pas ontstaan toen ik de foto's aan bewerken was. Toen had ik pas door dat ik ze eigenlijk van op dezelfde plaats getrokken had. En toen ik de uren nakeek vond ik dat zo'n toeval dat ik niet anders kon dan zo'n collage te maken.
Comment