Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorges du Verdon (part I)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gorges du Verdon (part I)

Deze zomer nog maar eens de Gorges du Verdon gedaan.
    Hieronder enkele foto's.
    Hopelijk vallen ze in de smaak.

Grtz

Joachim
    Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Re: Gorges du Verdon (part I)

mooie composities, prachtige gorge, maar de uitgebrande lucht maakt er minder
    goede foto's van

Comment

Nummer 3 geeft het best weer hoe diep die kloof wel is, maar ik had toch gewacht tot de motards weg waren.

Ik moet starengine bijtreden, je hebt deze foto's op een slecht 'fotografisch' moment genomen.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

Comment

Klopt het tijdstip was niet zo ideaal. (middagzon, veel wind)
        Ik heb andere foto's die super zouden zijn maar waar het contrast tussen zon en schaduwpartijen zo extreem is dat er niets deftig meer van te maken valt.
        Ideaal was 's morgens om 6:00 vertrekken, maar dat zag de madamme minder zitten .
        Daarentegen heb ik er nog wel van rive gauche in de avondzon, maar die toon ik later nog wel.

Over foto 3: De motard vond ik ook wel spijtig, maar je moet weten dat het daar wel druk kan zijn. Als ik de motard wegcrop is de compo mss weer minder.

ps : een mooi fotografisch moment lijkt mij een ochtendzon in de herfst wanneer de blaren verkleuren.
        Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

ga ook voor de laatste, zou de motard niet croppen maar shoppen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie foto's, spijtig van de lucht. Maar het gaat niet altijd zoals ge het graag zou hebben hé
            mvg, waulus
            Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

Comment

Working...
            X