Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoewel ik eerlijk gezegd geen fan ben van het overdadig fotoshoppen, is het 'camoufleren' van dat vliegtuig op foto 2 & 3 misschien toch wel een goeie zet. Vooral op foto 2 leidt het vliegtuig-spoor immers enorm de aandacht af van het rustige tafereeltje.. althans bij mij
leuke reeks en eens wat het vliegtuig betreft.
hoe komt het trouwens dat alleen op de laatste de Kerk te zien is.
grt,bouk.
foto is 3x op ander plaatsen gemaakt bij de eerste 2 de kerk verstopt achter boom struik en bij de 3de laten uitkomen
ik moest maar 2meter naar rehts gaan om de kerk te verstoppen ik vond dit eens iets anders bijna 3x de zelfte foto's en toch anders
mvg
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment