Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympic National Park, USA...Reeks 5 (Rialto Beach logs)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympic National Park, USA...Reeks 5 (Rialto Beach logs)

Hallo Allemaal,

Hier een vervolg van nog wat foto's die ik genomen heb in Olympic National Park wat op de Olympic Peninsula gelegen is in Washington State. Dit park is schitterend met 3 verschillende eco systemen, je hebt er de bergen, de regenwouden en stranden.

Dit zijn enkele foto's van het prachtige strand wat "Rialto Beach" noemt, hier zijn golven vrij wild, het strand is ook voor gedeeltes bekleed met boomstronken en stenen. Deze boomstronk vond ik wel interessant en heb er wat proberen mee te doen als natuurlijke doorkijk.

Hopelijk zijn deze ook iets!

Groetjes uit Vancouver,
    Ann

Wat info over prachtige stranden van Olympic National Park: De stranden in Olympic National Park zijn prachtig met de meest spectaculaire zichten over de Stille Ocean. De meeste stranden hebben sea stacks (rotsen die boven het water uitsteken) waarvan sommige een heel stuk in de zee liggen en andere dichtbij het strand. Deze sea stacks (rotsen) maakten vroeger deel uit van het land zelf, maar door de jaren heen en door het smelten van de ijskappen is er meer volume in de zee en minder strand zodat die rotsen nu een stuk in het water liggen. De golven zijn hier vrij groot en het is niet echt een plaats om te zwemmen want het is te gevaarlijk omdat de oceaan hier vele boomstronken op het strand nalaat. Dit komt doordat deze in de rivieren belanden (met hevige wind of storm weer) en dan naar de zee gevoerd worden die deze dan weer uitspuwt op het strand. Deze boomstammen zorgen voor een natuurlijk barriere tussen het strand en de headlands. Deze stranden zijn prachtig voor wandelingen met mooie zichten en bij laag tij kan je naar de plassen gaan om zeesterren, zee anemonen en andere zee diertjes te vinden.

Re: Olympic National Park, USA...Reeks 5 (Rialto Beach logs)

mooie reeks doe voor mij de laatste maar da doorkijkertje
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

Comment

voor mij ook de laatste opname, bij de andere had je effe in kunnen flitsen, voor meer detail van dat toch wel mooie stuk hout.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik hou van de doorkijkjes en nr 3 is een prachtig voorbeeld.

Comment

Weer een mooie serie.
          Ik heb een kleine voorkeur voor nr 2
          mvgr
          antoine200

Comment

Zeer knap.
            Het "doorkijkje" is top!

mvg,

Roland

Comment

mooie reeks...

ik ga voor de 3e, prachtig.....

Comment

Ook voor voor mij is de derde opname top. Jammer van die condensstreep in de tweede foto. Inflitsen in de tweede foto is alsnog mogelijk.

Comment

Mooie reeks, en de winner is ( voor mij althans ) 2
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Mooie reeks.
                    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

NIET MOOI
                      Veel te hard aan de schaduw-hooglicht schuiverkes getrokken. Fotos zijn helemaal kapot nu.

Compo van 2 en 3 vind ik prachtig
                      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Ga ook voor het doorkijkje
                        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                        Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                          mooie reeks doe voor mij de laatste maar da doorkijkertje
                          Voor mij ook al vind ik ze net iets teveel bewerkt, qua compo echter heel mooi
                          https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Working...
                          X