Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo'n beelden/bewerkingen zijn natuurlijk voor interpretatie vatbaar;
De ene vind het té bewerkt, de andere vindt dit juist wél goed.
Dan blijft nog de vraag: waar houdt dit op, waar ligt de grens?
Persoonlijk kan ik best met dit beeld/bewerking/idee wel leven, maar inderdaad iets te ver voor mij - om persoonlijk te zijn dan.
prachtig vooral de tweede, maar vind het gekozen forumonderdeel niet juist hier, nl te bewerkt, maar ja waaaaar ligt de grens hè.
grt,bouk.
Tjaaa, Bouk, ik weet het hoor, maarja, waar plaats je ze dan hé? Er is geen Showcase voor fotobewerking.
We hebben wel "fotobewerking", maar wat lees je daaronder?
"Forum voor vragen en problemen bij het bewerken van je digitale foto's of samenstellen van bijvoorbeeld web-albums. In dit forum dient de bewerking centraal te staan."
Nouja, ik heb geen vragen en ook geen problemen dus...
Vond dit een geslaagde bewerking, en showcasewaardig naar mijn mening.
Ik vind de andere golven er ook wat teveel aan.
Misschien omdat ik nogal eens op een boot zit of er veel zie maar het komt totaal niet over bij mij.
Nouja, je bent ervoor of niet uiteraard.
Ik zit vaak op deze zeilboot, en met een beetje fantasie....
De grote golf is er inderdaad wat veel aan, vandaar plaats ik een update zonder die golf.
Wow!!! Deze zijn schitterend! Wat een prachtige bewerking, om jaloers op te zijn...want ik ken niets van fotobewerking! Ik vind ze allemaal geweldig! Fantastisch werk, hier hou ik wel echt van!
Comment