Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
waarom die hoge ISO, doet de beelden echt geen goed.
grt,bouk.
't was een echte "mistake" Ik knoei nog veel te vaak met de instellingen en dan merk ik pas wanneer ik achter m'n PC zit dat ik weer eens een serieuze flater heb gemaakt. 'k moet nog héél veel leren.
Ik zou als de gesmeerde pistolet eens teruggaan en dan met veel lagere iso waardes de foto´s opnieuw gaan maken. Want voor de rest heb je hier 2 prachtige foto´s gemaakt die qua scherpte en compositie best OK zijn.
Soit, die flater met die 'vergeten iso instellingen' maak ik ook nog regelmatig
Ik zou als de gesmeerde pistolet eens teruggaan en dan met veel lagere iso waardes de foto´s opnieuw gaan maken. Want voor de rest heb je hier 2 prachtige foto´s gemaakt die qua scherpte en compositie best OK zijn.
Ik kan hetzelfde zeggen want het idee is zeker meer dan goed
Comment