Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mistige ochtend
Collapse
X
-
Mistige ochtend
Last edited by jan.brouwers; 7 september 2007, 05:08.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !Labels: Geen
-
-
-
Re: Mistige ochtend
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtWow, Jan, deze is wel héél knap
Grtz,Fabienne
Zelfs een wijze hen legt weleens een ei in de brandnetels.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Hallo,
De foto zelf vind ik zeer geslaagd.
Heel eenvoudig, natuurlijk en toch boeiend!
Echter, dat verschrikkelijke kader en die koeien van letters,
al mijn aandacht voor de foto wordt erdoor afgeleid;
waarom toch?Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
-
Ik vind dit ook wel een hele mooie,
maar toch,heb je dat gras echt wel zo groen kunnen waarnemen op een mistige ochtend?Ik kan het niet helpen,maar voor mij komt dit toch wel wat onnatuurlijk over.Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10
Comment
-
Knap idee en mooie uitwerking.
Kader kan voor mij perfect en het groen ... als het naturel is des te beter, indien niet ook prima
Ik heb wel 1 bemerking bij de compositie. Als er iets is wat mij stoort in het overigens knappe lijnenspel is het wel de donkere berm die links boven de horizon gaat. Die eist daardoor teveel aandacht en breekt het lijnenspel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtHallo,
De foto zelf vind ik zeer geslaagd.
Heel eenvoudig, natuurlijk en toch boeiend!
Echter, dat verschrikkelijke kader en die koeien van letters,
al mijn aandacht voor de foto wordt erdoor afgeleid;
waarom toch?BD0723BE
Comment
-
-
Jan, zelfs als je muur zo stilaan vol geraakt met foto's, zou ik toch overwegen om nog plaats te maken voor deze. Een hele mooie
Comment
-
-
Een schitterend plaat ...wat een sfeer , ik vind de kleuren juist goed zo..top
Comment
Comment