Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreigend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dreigend

Ik vond de sfeer van dreigende regenbui en het verloop van de weg in contrast met het landschap verrassend.
    Jullie oordeel?

:: Canon EOS 30D :: EF 24-105L f:4 (defect) ::

Re: Dreigend

Weer eens een prachtig zicht maar spijtig dat er heel veel ruis zichtbaar is, zekers in de wolken. En ik denk dat je deze zelf versterkt hebt door een te sterke bewerking. Ook de kleuren komen zeer fel over, wat mij betreft een beetje "te".
    Ik doe er misschien wat lastig over maar ik kom heel veel foto's tegen de laatste dagen met wat mij betreft overdreven bewerkingen. Dikwijls een te hoog contrast, saturatie of highlight.
    Maar ja, toch een prachtig plekje.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Weer eens een prachtig zicht maar spijtig dat er heel veel ruis zichtbaar is, zekers in de wolken. En ik denk dat je deze zelf versterkt hebt door een te sterke bewerking. Ook de kleuren komen zeer fel over, wat mij betreft een beetje "te".
      Ik doe er misschien wat lastig over maar ik kom heel veel foto's tegen de laatste dagen met wat mij betreft overdreven bewerkingen. Dikwijls een te hoog contrast, saturatie of highlight.
      niets aan toe te voegen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

'k vind eerder de boomstronk storend
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Ook mijn indruk.
          Frebeat

Meer foto's op http://www.sightings.be

Comment

Als je de kans krijgt moet je hier zeker eens opnieuw heen en trachten hetzelfde beeld te nemen zonder de voorgrond die er naar mijn gevoel teveel aan is. Neem ook wat minder lucht mee. En zeker en vast iets doen aan de saturatie, want die is inderdaad een beetje te... Ik zie er alvast heel veel potentieel in!!

Koen
            Last edited by KoenBMS; 4 september 2007, 21:18. Reden: Typfoutje...

Comment

Working...
            X