Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canada - Meren in Western Parks
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Canada - Meren in Western Parks
Mooie reeks! Eerste is mijn favo!
Grtz,Fabienne
Zelfs een wijze hen legt weleens een ei in de brandnetels.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
-
Mooi werk, deze op de site ook trouwensWebsite http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
net schilderijtjes Wat een natuur, wil er ook ooit heen
Comment
-
-
Hallo Marc,
Je hebt hier echt drie prachtige juweeltjes vastgelegd! Ik vind nummer 2 prachtig door het licht wat links op de zijkant van de bergen valt. De Moraine Lake foto is uniek door de chipmunk die op de rotsen staat, heel knap gedaan en goede timing!
Groetjes,
Ann
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk berichtHallo Marc,
Je hebt hier echt drie prachtige juweeltjes vastgelegd! Ik vind nummer 2 prachtig door het licht wat links op de zijkant van de bergen valt. De Moraine Lake foto is uniek door de chipmunk die op de rotsen staat, heel knap gedaan en goede timing!
Groetjes,
Ann
Het enthousiasme in je reisverhalen en de vele schitterende foto's op je website(s) hebben in belangrijke mate bijgedragen om West Canada als bestemming te kiezen dit jaar. Jouw 'BCroute' had ook zijn vaste plaats naast de andere reisgidsen en was heel nuttig.
HARTELIJK BEDANKT!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtSchitterende natuur prachtig vastgelegd Maar stempel bij foto 1 even die stofjes in de lucht weg
Comment
-
Hier wordt de laatste tijd enorm veel reklame gemaakt voor Canada zenne
En ... terecht! Wat een natuur, wat een mooi land toch zeg
Ook met deze reeks kunnen wij weeral een paar schitterende landschappen bekijken, ik heb hier een voorkeur voor je tweede: mooie bergen en mooi groenblauw waterBD0723BE
Comment
-
-
Lol die laatste...
Hebt ge dat beest daar ingeplakt of was het een opgezette?
k'ben er vorig jaar ook geweest, en was zeker de moeite.
Comment
-
Comment