Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mallorca scenery

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mallorca scenery

Een paar van mijn betere vakantiepics...

Re: Mallorca scenery

Dit zijn zonder meer leuke vakantieherinneringen, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de derde foto. Waarschijnlijk als gevolg van het harde licht zijn bij die laatste foto meerdere rotspartijen echter wel overbelicht. Mogelijk had onderbelichting of het nemen van foto's in de vroege ochtend hetzij in de avonduren, kunnen helpen.

Het is aan te bevelen om de (drie) foto's op elkaar af te stemmen qua kleur. Met name de tweede foto wijkt erg af. Door eenheid aan te brengen, krijgt het totaal van de herinnering 'een smoel'.

Comment

Voor mij ook nr3.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

ik hou wel van de vuurtoren, mooie contrasterende kleuren
        full frame all the way

Comment

ga voor de slinger van de laatste opname, de tweede niet mooi van kleur.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

voor mij persoonlijk zijn dit doodgewone vakantiekiekjes, 'k vind er niet echt eentje die er uit springt. De tweede is eventueel nog kandidaat om via nabewerking wat meer cachet te krijgen, de andere twee boeien me niet omdat ik het dak onderaan de eerste storend vind, en de derde ondanks de slingerende weg te druk is, ik vind geen houvast.

Comment

Er ontbreekt inderdaad iets op de foto's. Fietsers!

Comment

Ok, dit waren vakantiepics, geen Grote Kunst. Toch bedankt voor de reacties.
                Maar inderdaad: de kleur van de tweede : waarom heb ik dat gisteravond niet gezien?
                Lang voor het scherm zitten schaadt uw gezondheid!

Comment

Working...
                X