Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker niet slecht, maar eerlijk gezegd heb ik al betere foto's van jou gezien, Bouk. Volgens mij is de wolkenpartij iets te overheersend, en dat verstoort het evenwicht van de foto. Tracht eens wat van de lucht weg te croppen (vooral de bovenste grijze wolk over heel de breedte).
En wolken behoren inderdaad bij het landschap. Of is het omgekeerd ?
Die wolken heb je mooi (juiste belichting en zo....) en met gevoel vastgelegd.
Een persoonlijke bedenking : Je woont in een platte/vlakke streek. Op zichzelf is dat moeilijk, zonder bergen of heuvels en zo, om leven in een landschapsfoto te krijgen.
Jij slaagt daar wel in. Chapeau.
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Zeker niet slecht, maar eerlijk gezegd heb ik al betere foto's van jou gezien, Bouk. Volgens mij is de wolkenpartij iets te overheersend, en dat verstoort het evenwicht van de foto. Tracht eens wat van de lucht weg te croppen (vooral de bovenste grijze wolk over heel de breedte).
ga met je mee hoor en heb er zelf ook aan gedacht, maar als je eens wist hoe moeilijk dat voor mij is.
grt,bouk.
Ik vind de wolkenpartij niet direct storend. Vind het een mooie opname, waarin goed diepte wordt gecreeerd en voor mij het landschap goed wordt weergegeven.
Comment