Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het Lake District is inderdaad een heerlijke omgeving voor een landschapfotograaf en ben blij dat ik daar een keer geweest ben. Ik zal daar graag nog een keer terugkeren.
Het zijn 3 prachtige platen, ze geven me een beetje 'Lord of the Rings' gevoel, vooral nr 2 is schitterend..ik hou wel van dit soort gesatureerde beelden
Bij de tweede vind ik eerlijk gezegd dat (vooral) het groen links wat overgesatureerd is ... of is dat een gebrek aan kennis van een beginneling als ik
Bovenvermelde reactie schreef ik nadat ik de foto's bekeken had op een andere computer. Nu heb ik ze nog eens bekeken op m'n eigen computer (waarop ik m'n eigen foto's bewerk) en hierop lijkt de tweede foto veel natuurlijker
Ik begin me nu een beetje zorgen te maken over de kleuren op deze laatste computer omdat ik zo'n verschil in kleur vastgesteld heb
Comment