Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sneeuw
Collapse
X
-
-
Re: Sneeuw
laatste de beste van de drie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
ik vind dan weer nr 2 beter , alhoewel ik liever een soberder landschap met sneeuw liever zie, waar was dit , dat het nu daar sneeuwt ?Ik zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk berichtik vind dan weer nr 2 beter , alhoewel ik liever een soberder landschap met sneeuw liever zie, waar was dit , dat het nu daar sneeuwt ?
mvg,
Roland
Comment
-
-
elke amateurfotograaf heeft toch steeds een GELADEN fototoestel
kant & klaar liggen voor als DE gelegenheid zich voordoet ??!!??
blijkbaar NIET dus
de sneeuwbui duurde ongeveer een uur en ik ben onmiddellijk de straat opgegaan met een sneeuw(regen)scherm en het fototoestel om de opnamen te maken.
tot mijn grote verwondering was ik de enige (amateur)fotograaf die de straten
digitaal verkende
Comment
-
Sorry maar deze foto's vind ik niet bepaald Showcase waardig. Natuurlijk is het handig als je altijd je camera bij je hebt, maar ook dan is het wel beter om na te denken over de compositie enz. Dit zijn snapshots waar nog veel aan verbeterd kan worden. Meer passend in Fotodiscussie dus.Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk berichtSorry maar deze foto's vind ik niet bepaald Showcase waardig. Natuurlijk is het handig als je altijd je camera bij je hebt, maar ook dan is het wel beter om na te denken over de compositie enz. Dit zijn snapshots waar nog veel aan verbeterd kan worden. Meer passend in Fotodiscussie dus.
de compositie en of ze showcasewaardig waren!Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door EROGRAAF Bekijk berichtelke amateurfotograaf heeft toch steeds een GELADEN fototoestel
kant & klaar liggen voor als DE gelegenheid zich voordoet ??!!??
blijkbaar NIET dus
de sneeuwbui duurde ongeveer een uur en ik ben onmiddellijk de straat opgegaan met een sneeuw(regen)scherm en het fototoestel om de opnamen te maken.
tot mijn grote verwondering was ik de enige (amateur)fotograaf die de straten
digitaal verkende
Comment
Comment