Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat groter en iets meer ruimte boven de top van de berg. Mijn favoriete vakantiestreek. Helaas komt het er dit jaar niet van wegens een verhuizing. Welke dal en berg zijn het?
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Zeer imposante streek.
Mooi beeld!
Ik zou inderdaad er wat meer lucht laten boven de bergtop.
mvg,
Roland
Ik volg Roland. 'n Knappe plaat, maar wat krap aan de bovenzijde !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Weinig op aan te merken. Meer ruimte aan de bovenkant? Misschien, ik mis echter wat meer op de voorgrond om diepte te creëeren. Nu blijft de foto een betere vakantieplaat. Maar da's ook niet slecht hè?
De kleuren zijn prachtig.
kleuren en scherpte zijn mooi, maar iets meer lucht had meer grootsheid opgeleverd.
grt,bouk.
Volledig mee akkoord .
Heb de proef op de som genomen en is mijn inziens met een foto bewerkingsprogramma zelfs niet zo moeilijk om er wat lucht bij te clonen en geeft de foto inderdaad net dat ietsje meer.
Volledig mee akkoord .
Heb de proef op de som genomen en is mijn inziens met een foto bewerkingsprogramma zelfs niet zo moeilijk om er wat lucht bij te clonen en geeft de foto inderdaad net dat ietsje meer.
Hallo Valere.
Dank voor je reactie. Ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Ik vind het zelf altijd mooi als bergen groots en imposant overkomen. Nu ik de reacties lees had ik dus inderdaad meer lucht boven de in beeld moeten houden. Nu ben ik zelf niet zo thuis in het bewerken van foto's dus ben benieuwd hoe je dat zou kunnen doen.
Dank voor je reactie. Ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Ik vind het zelf altijd mooi als bergen groots en imposant overkomen. Nu ik de reacties lees had ik dus inderdaad meer lucht boven de in beeld moeten houden. Nu ben ik zelf niet zo thuis in het bewerken van foto's dus ben benieuwd hoe je dat zou kunnen doen.
Groeten Erik
Hallo Erik,
Er zullen wel meer manieren zijn om dit te doen, ik weet niet wel foto bewerking software je gebruikt ?
Maar ik had het in photoshop gedaan met stempel en klonen.
Als je wil mag je de originele foto eens doorsturen , ik wil het wel eens proberen voor je.
Zie PM.
Wat groter en iets meer ruimte boven de top van de berg. Mijn favoriete vakantiestreek. Helaas komt het er dit jaar niet van wegens een verhuizing. Welke dal en berg zijn het?
We zijn in Val di Fassa met de gondel naar boven gegaan. Daar heb je uitzicht op de Catinaccio range. Deze is er één van.
Comment