Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het VINNE, sd zoutleeuw + the making of ....(update)
Wat een fantastische platen
Vooral die eerste, met die heerlijke rijke kleurenpracht, en mooie compositie. Klasse
De derde doet daar niet voor onder, een perfect gebruik van ultra-groothoek om de knusheid van het pad tussen het riet te benadrukken. Dat is een HOFje voor mij.
De tweede vind ik minder. De kadering is net te krap. He bosje riet valt er voor mij teveel buiten. Die had er helemaal in gemogen.
Deze vinne-reeks springt er toch wel wat uit vind ik. Heb het befaamde hutje vaak gezien maar hier zie ik het net wat beter.
Heb je er een speciale bewerking op losgelaten of was de lucht 's avonds echt zo indrukwekkend.
Wat een knappe fotografie; kan moeilijk kiezen maar als het dan toch echt moet de eerste dan maar! Zo zie je maar dat je nooit identieke plaatjes tegen komt zelfs al zijn ze op dezelfde plaats en op hetzelfde ogenblik gemaakt!
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
héél mooie opnames, je bent geslaagd in je opzet
De lucht en belichtingen zijn heel sfeervol weergegeven.
Boeiend en varierend, meer moet dat niet zijn!
Comment