Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het vinne in Zouleeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het vinne in Zouleeuw

Vandaag eens gaan kijken naar de bd shoot in het vinne in Zoutleeuw , nu dat ik er toch was gelijk een paar kiekjes genomen.
    Dit is er eentje van , het weer was niet zo echt goed , toch een paar mooie kunnen nemen.
    En natuurlijk een paar bd'ers gezien

mvg xiebu

Last edited by xiebu; 19 augustus 2007, 17:49.
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: Het vinne in Zouleeuw

beetje aan de donkere kant, heb ook het vermoeden dat het wat scheef staat, of oogt dat alleen maar zo?.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      beetje aan de donkere kant, heb ook het vermoeden dat het wat scheef staat, of oogt dat alleen maar zo?.
      grt,bouk.
      Mooi, maar toch even rechtzetten zoals Bouk al aanstipte.

mvg,

Roland

Comment

Bedankt voor de tip , heb de foto rechter gezet....beetje donker , tja heb bewust gekozen voor donkere contrasten (bouk).
        Toch bedankt xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

Comment

Ik had een paar meter verder op dat loopbruggetje gaan staan zodat wat meer van het water en die vogelhut te zien zouden zijn en wat minder van die planten vooraan.
          BD0723BE

Comment

Ofwel een iets hoger standpunt, (zodat de bloemetjes rechts, de lijn van het pad niet onderbreken) (maar dan moet je al heel hoog staan)of wel zoals Geert_B al vertelde iets verder op het pad gaan staan( zodat ons oog de lijn naar de vogelhut volgt )
            Scherpte en kleur

Comment

ik vind het wel mooie kleuren mooie foto eens iets anders
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                Ik had een paar meter verder op dat loopbruggetje gaan staan zodat wat meer van het water en die vogelhut te zien zouden zijn en wat minder van die planten vooraan.
                Inderdaad. Het bruggetje loopt naar de vogelhut, maar die valt net weg achter de begroeiing. Dat had niet gemoeten...
                meer over mijn fotografie is te vinden op
                http://www.nandoonline.com

Comment

Working...
                X