Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zo is het - aantrekkelijke plaat, op het zwarte puntje na...
Knap !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik heb vaak op mijn foto’s veel vogels in de lucht gehad die er niet waren.
Bij deze foto was ik eerst van mening dat je kon zien dat het een vogel was.
Later voordat ik de foto ging plaatsen heb ik nog getwijfeld om hem toch maar weg te halen.
Maar eigenlijk wilde ik jullie mening hierover wel eens weten,….. zouden ze het zien ????
Nou …. dat liegt er niet om…..weg met die stip of vogel hoe je het ook noemen wil. weg…weg…. weg er mee.
Het blijkt dat we inmiddels besmet zijn met het sensorvervuilingsvirus en elke stip in de lucht als irritant zijn gaan beschouwen,zelfs echte vogels mogen er niet meer op voorkomen,dus in het vervolg ……..weg met de vogels die zich voordoen als sensorvuil
Een landschapje dat je geen 2x hetzelfde kan fotograferen.
Zeer mooi resultaat, al moet ik bekennen dat ik bij de eerste foto eens over mijn scherm gewreven heb, maar 't vlekje ging er niet af.
Comment