Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Erg wild zien ze er zo niet uit, natuurlijk. Toch mooi vooral de kleurencontrasten spreken we wel aan.
Kan je me een idee geven tot hoe dicht je paarden kan benaderen daar in de Camargue?
Ben ook van plan geweest om eens te gaan, maar men had me wijsgemaakt dat je niet echt in de buurt van de paarden kan komen en als ik jouw foto's zie, lijkt me dat inderdaad wel het geval, of toch niet? Heb je ook shots van dichterbij?
Gr, Hilde.
Erg wild zien ze er zo niet uit, natuurlijk. Toch mooi vooral de kleurencontrasten spreken we wel aan.
Kan je me een idee geven tot hoe dicht je paarden kan benaderen daar in de Camargue?
Ben ook van plan geweest om eens te gaan, maar men had me wijsgemaakt dat je niet echt in de buurt van de paarden kan komen en als ik jouw foto's zie, lijkt me dat inderdaad wel het geval, of toch niet? Heb je ook shots van dichterbij?
Gr, Hilde.
Deze foto's zijn gemaakt vanuit een observatiehut, Ik stond er zo ongeveer drie meter vandaan...
Je kan op sommige momenten wel dicht komen als je naar geschikte plaatsen zoekt of misschien met een gids?
Deze foto's zijn gemaakt vanuit een observatiehut, Ik stond er zo ongeveer drie meter vandaan...
maar 3 meter ! Maar dan moet je met een beetje fatsoenlijke lens toch wel beelden van veel dichter hebben ook, niet?
Ik ben wel geïnteresseerd om ze te zien, hoor.
Gr, Hilde.
maar 3 meter ! Maar dan moet je met een beetje fatsoenlijke lens toch wel beelden van veel dichter hebben ook, niet?
Ik ben wel geïnteresseerd om ze te zien, hoor.
Gr, Hilde.
Gr, Hilde.
De "wilde" Camargue-paarden zijn zo tam dat je ze rustig kunt aaien. Je kan er zelfs een ritje mee maken door de Camargues.
Ik raad je wel aan de Camargues te bezoeken voor of na het toeristische seizoen (ik weet niet wat dan het ergst is, de toeristen of de muggen)
Comment