Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige beelden
Ik heb donderdag iemand aan blanc- nez met een Canon zijn lopen , dat was jij toch niet hé
MVG
Johan
nogal moeilijk als je een nicon bezit
Iedereen bedankt om te kijken. Ik heb spijtig genoeg geen betere versie van nr3 , ik ben moeten gaan lopen van het water. Maar ja weer een reden te meer om terug te gaan
3 mooie Eric
Tja in de laatste mis je een beetje scherpte....maar de belichting met de 2stop nd grad was toch goed. Bij langere sluitertijden kan de wind ook nog voor bewegingsonscherpte zorgen zelfs al staat de camera op een statief.
Ik heb het zelfs al gehad dat mijn statiefje onzichtbaar het zand op het strand wat inzakte bij een wat langere sluitertijd. De eerste twee foto's zijn prima.
3 mooie Eric
Tja in de laatste mis je een beetje scherpte....maar de belichting met de 2stop nd grad was toch goed. Bij langere sluitertijden kan de wind ook nog voor bewegingsonscherpte zorgen zelfs al staat de camera op een statief.
Ik heb het zelfs al gehad dat mijn statiefje onzichtbaar het zand op het strand wat inzakte bij een wat langere sluitertijd. De eerste twee foto's zijn prima.
Comment