Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostenrijk - Tirol

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oostenrijk - Tirol

Deze gletschers (of wat er nog van overblijft ...) kregen we te zien tijdens onze vakantie deze zomer in de omgeving van Sölden in het Ötztal

Rettenbachferner

Wildspitze (3774m) gezien van op de tiefenbachjoch (3250m)
    Van waar het komt (en naar waar het zal gaan) is nog niet geweten

Re: Oostenrijk - Tirol

knap!

Comment

knappe reeks en vooral 2 en 3
      Groetjes Vicky

Comment

mooi en dan vooral de kleuren.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie reeks! 2 en 3 !!

Grtz,Fabienne
          Sommige mensen bereiken de hoogste top van de ladder en ontdekken dan pas dat die tegen de verkeerde muur staat.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

Comment

Prachtige reeks!
            Nummer 3 is m'n favoriet en deze zou ik op canvas tegen de muur hangen!
            http://www.marnikugille.be

Comment

mooie reeks.... 3e is favoriet....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                mooie reeks.... 3e is favoriet....
                Inderdaad, 3 is top!

mvg,

Roland

Comment

Prachtige foto's!
                  Maar wat is er gebeurt op foto 1 links onderaan in de berm, en op foto 2 rechts onderaan in het grind? zo beetje vervormd precies...
                  www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

Comment

Nr. 3
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Dank aan allen om de foto's te willen bekijken en beoordelen !
                      Voor de wielerliefhebbers : de weg naar de Rettenbachferner gaat tot op 2800m met een gemiddelde stijging van 11% (!).
                      Dinsdag 14 augustus gaat de ronde van Duitsland daar naar boven, wordt live uitgezonden op canvas. Ik zie het me nog niet doen met m'n fietsje...

Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Bruyn Bekijk bericht
                      Prachtige foto's!
                      Maar wat is er gebeurt op foto 1 links onderaan in de berm, en op foto 2 rechts onderaan in het grind? zo beetje vervormd precies...
                      idd. Bart, eerst was het me niet opgevallen maar nu zie ik het ook, de originelen hebben die vervorming niet, ik vermoed dat dit is gebeurd bij het verkleinen/verscherpen van de foto's, moet ik nog eens proberen beter te doen...

edit : foto's opnieuw geplaatst maar nu zonder frame en mi. is het nu een stuk beter. Beide foto's (hierboven en hieronder) werden ge-resized met BD-sizer. Bij het gebruiken van frame 1 of 2 worden de steentjes inderdaad wazig, als er geen frame wordt toegepast (wel met caption) dan blijven ze scherp. Heeft iemand hier een verklaring voor

Last edited by preetje; 10 augustus 2007, 20:09.
                      Van waar het komt (en naar waar het zal gaan) is nog niet geweten

Comment

Echt schitterende foto's!!
                        Flickr
                        Sigma Sd14; Sigma 50mm f2.8; Sigma 10-20mm; Sigma dp1;Sigma dp2

Comment

[QUOTE=preetje;1514645]

idd. Bart, eerst was het me niet opgevallen maar nu zie ik het ook, de originelen hebben die vervorming niet, ik vermoed dat dit is gebeurd bij het verkleinen/verscherpen van de foto's, moet ik nog eens proberen beter te doen...

edit : foto's opnieuw geplaatst maar nu zonder frame en mi. is het nu een stuk beter. Beide foto's (hierboven en hieronder) werden ge-resized met BD-sizer. Bij het gebruiken van frame 1 of 2 worden de steentjes inderdaad wazig, als er geen frame wordt toegepast (wel met caption) dan blijven ze scherp. Heeft iemand hier een verklaring voor

Veel mooier zo!
                          www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

Comment

Working...
                          X