Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ge-her-inspireerd en her-ge-enthousiasmeerd door Ann uit Vancouver besloot ik nog maar eens een aantal foto's van onze reis te plaatsen. Enjoy the view!
1
2
3
Last edited by Marefrisium; 7 augustus 2007, 14:07.
Castle Mountain, Storm Mountain. Nice nice..... we zijn met z'n allen precies nog es naar Canada geweest. Ik ging nét ook eentje posten.
Knappe beelden!!!!
Castle Mountain, Storm Mountain. Nice nice..... we zijn met z'n allen precies nog es naar Canada geweest. Ik ging nét ook eentje posten.
Knappe beelden!!!!
Haha, ik heb iedereen naar Canada gelokt...Toerisme Canada zou me dankbaar moeten zijn! Enneuh....Hebben jullie daar Shooting Days gehad zonder mij...jamaar jamaar!
Even serieus...dit is een prachtige reeks met schitterende zichten. Voor mij steekt nummer 1 er ietsje bovenuit omdat dit zo'n geweldig zicht is als het ziet. Prachtig licht, mooie kleuren en knap vastgelegd!
Castle Mnt is nu eenmaal een schitterend stukje berg hé Ann! Daar kan je moeilijk iets misdoen, is altijd imposant het beeld. tIs gelijk Lake Louise, alles wat je doet is goed.
Castle Mnt is nu eenmaal een schitterend stukje berg hé Ann! Daar kan je moeilijk iets misdoen, is altijd imposant het beeld. tIs gelijk Lake Louise, alles wat je doet is goed.
Foto´s van Canada, ze blijven prachtig om naar te kijken
Nr 1 is mijn favoriet omwille van het indrukwekkende aanzicht van die immense berg.
Ik kan veronderstellen dat je daar ter plaatse echt met open hebt naar staan kijken?
Foto´s van Canada, ze blijven prachtig om naar te kijken
Nr 1 is mijn favoriet omwille van het indrukwekkende aanzicht van die immense berg.
Ik kan veronderstellen dat je daar ter plaatse echt met open hebt naar staan kijken?
Comment