Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tractortje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tractortje

    Hoi,

    Vandaag tijdens de wandeling deze mooie tractor gezien... Vond de foto wel iets hebben



    Trekt het op iets?


    Groetjes,
    Sethie

    EDIT:
    Oeps, in vergelijking met andere foto's hier ligt het niveau van deze toch heel wat lager... Doe deze maar weg als het gaat mods

    Nieuwe versie:
    Last edited by Sethie; 6 augustus 2007, 14:08.

  • #2
    Re: Tractortje

    Doe deze maar weg als het gaat mods
    Waarom? Is best een aardig plaatje! (mist mss een klein beetje scherpte...)

    Grtz,Fabienne
    Sommige mensen bereiken de hoogste top van de ladder en ontdekken dan pas dat die tegen de verkeerde muur staat.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

    Comment


    • #3
      Re: Tractortje

      leuke compo , spijtig van de scherpte , maar van mij moet hij niet weg hoor
      Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

      Comment


      • #4
        Re: Tractortje

        Ik sluit me bij mijn voorgangers aan, foto mist scherpte maar het idee en compo is goed.
        Waarom zou deze foto weg moeten, bijna iedereen (zoniet iedereen) zet foto's bij discussie om uit te leren. In vervolg weet je nu dus dat je meer zult moeten scherpstellen (met Exif bij je foto zou je nog betere tips krijgen).

        Bovendien moet je je eigen foto's niet verglijken met wat je hier soms ziet. Er zitten hier mensen die al de helft van hun leven foto's nemen, logisch toch dat deze prachtig zijn (ga ik toch van uit).
        Belangerijkste is dat jij jou foto mooi vind en met de tips die je hier krijgt kun je hem alleen maar beter maken.

        keep on clicking
        'Keep on Clicking'
        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

        Comment


        • #5
          Re: Tractortje

          Hoi,

          Bedankt voor de leuke reacties...
          Maar ik dacht omdat deze bij showcase stond toch wel een bepaald niveau verwacht werd, vandaar dat ik hem wou wegdoen eigenlijk

          De exif:
          Camera Model: Canon EOS 350D DIGITAL
          ISO: 400 (Wat aan de hoge kant, vergeten na te kijken )
          Sluitertijd: 1/640
          Lensopening: F/14
          Focus lengte: 85mm

          Ik heb de foto nu ook wat bewerkt met Photoshop:


          Al wat beter?


          Nogmaals bedankt voor de opbouwende kritiek!

          Sethie

          Comment


          • #6
            Re: Tractortje

            Die laatste doet het helemaal! Erg mooie, rustgevende foto met oog voor compositie en kleur. Zeker passend in SC.

            En ook van mij: nooit vergelijken, doen waar je zin in hebt! Follow your heart.

            Comment


            • #7
              Re: Tractortje

              Mooie foto, ik vind dat goud geel kleurtje wel mooi.
              Wel enkele stofjes op je sensor bovenaan.

              mvg

              Jeroen

              Comment


              • #8
                Re: Tractortje

                Voor mij hoeft deze niet weg. Het idee is goed, de compo ook, het is dan misschien geen meesterwerk, maar 't is toch een mooie en rustige plaat geworden.

                Comment


                • #9
                  Re: Tractortje

                  Ik vind die laatste ook wel goed hoor. Rustig om naar te kijken.
                  Ik heb in mijn streek ook al eens rondgekeken om dit onderwerp te fotograferen, maar heb steeds last van een storende achtergrond

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tractortje

                    Hallo,

                    Deze mag zeker gezien worden! Simpel maar toch erg knap...dat is al heel wat waard! Mooie compositie en knappe kleuren. De laatste die je hier hebt gezet is het mooiste, maar daarom zijn die andere 2 niet minder goed!

                    Groetjes,
                    Ann

                    Comment

                    Working...
                    X