Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlaten park

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verlaten park

    Park gevonden dat gans verlaten was, op enkele zwemmers na die het bord " VERBODEN TOEGANG " niet konden lezen, net als ik





    Last edited by Tigertje72; 6 augustus 2007, 13:46.

  • #2
    Re: verlaten park

    Weinig bijzondere foto's vrees ik. Onscherp, geen blikvanger, scheef, overbelichte lucht in de eerste, geen compositie in de tweede. Mss posten in fotodiscussie met de exif-gegevens erbij.
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: verlaten park

      Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
      Weinig bijzondere foto's vrees ik. Onscherp, geen blikvanger, scheef, overbelichte lucht in de eerste, geen compositie in de tweede. Mss posten in fotodiscussie met de exif-gegevens erbij.
      how, how, wtf onscherp, geen blikvanger, scheef, overbelichte lucht, geen compositie..................
      Ik heb geen tijd voor al die poespas, het hoofddoel is urbex, de foto's zijn slechts geheugensteuntjes.
      En heb de camera nog maar één dag, dus het zal wel beteren, maar heb geen zin en ook de tijd niet om eeuwig te prutsen voor een perfecte foto

      Comment


      • #4
        Re: verlaten park

        Oorspronkelijk geplaatst door Tigertje72 Bekijk bericht
        how, how, wtf onscherp, geen blikvanger, scheef, overbelichte lucht, geen compositie..................
        Ik heb geen tijd voor al die poespas, het hoofddoel is urbex, de foto's zijn slechts geheugensteuntjes.
        En heb de camera nog maar één dag, dus het zal wel beteren, maar heb geen zin en ook de tijd niet om eeuwig te prutsen voor een perfecte foto
        Da's je goe recht uiteraard maar verschiet dan ook niet dat je weinig reactie krijgt. Da's ook ons goe recht.

        Comment


        • #5
          Re: verlaten park

          Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
          Da's je goe recht uiteraard maar verschiet dan ook niet dat je weinig reactie krijgt. Da's ook ons goe recht.
          Ik klaag toch niet

          Comment


          • #6
            Re: verlaten park

            Oorspronkelijk geplaatst door Tigertje72 Bekijk bericht
            how, how, wtf onscherp, geen blikvanger, scheef, overbelichte lucht, geen compositie..................
            ....zeg nou niet dat je dat zelf niet ziet hé.

            Oorspronkelijk geplaatst door Tigertje72 Bekijk bericht
            Ik heb geen tijd voor al die poespas, het hoofddoel is urbex, de foto's zijn slechts geheugensteuntjes.
            .....wat is hier dan urbex aan en waarom plaats je deze platen dan in showcase ??

            Oorspronkelijk geplaatst door Tigertje72 Bekijk bericht
            En heb de camera nog maar één dag, dus het zal wel beteren, maar heb geen zin en ook de tijd niet om eeuwig te prutsen voor een perfecte foto
            .....probeer dan eens een (bijna) perfecte foto te maken, dan hoef je ook geen tijd vrij te maken om er veel aan te prutsen.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: verlaten park

              probeer eens je toestel stil te houden, of gebruik een statief.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: verlaten park

                Het zal wel beteren, veeeeeeeeel oefenen.

                Zoals ik al zei, was de eerste keer dat ik met mijn nieuwe camera op pad ging.

                Inderdaad stil houden helpt al veel, heb ondertussen zo een enkel statief gekocht, vind een gewoon statief wat lomp om overal om mee door te kruipen.

                "Wat is urbex?" is een betere vraag. Het gaat om het bezoeken van verlaten sites in hoofdzaak en ja we nemen wat foto's (zo'n 100 minimum per site).
                Die foto's zeggen anderen mss niet veel, maar diegene die er geweest zijn net heel veel.

                Waarom post ik dit? Misschien hebben er mensen interesse om ook eens te gaan kijken en/of wel perfecte foto's te gaan schieten en/of te gaan zwemmen.

                Was eigenlijk een mooie locatie. We zijn er gepasseerd, ons doel lag aan de andere kant van die vijver.
                Last edited by Tigertje72; 4 augustus 2007, 10:09.

                Comment


                • #9
                  Re: verlaten park

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tigertje72 Bekijk bericht
                  "Wat is urbex?" is een betere vraag. Het gaat om het bezoeken van verlaten sites in hoofdzaak en ja we nemen wat foto's (zo'n 100 minimum per site).
                  Die foto's zeggen anderen mss niet veel, maar diegene die er geweest zijn net heel veel.
                  Waarom zet je dan hier niet wat van die Urbanplaten, als je er meer dan honderd per locatie maakt moeten er toch wel een paar bijzitten die je ons dan kunt laten zien hé.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: verlaten park

                    Prachtige foto's , echt waar

                    Comment


                    • #11
                      Re: verlaten park

                      Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                      Waarom zet je dan hier niet wat van die Urbanplaten, als je er meer dan honderd per locatie maakt moeten er toch wel een paar bijzitten die je ons dan kunt laten zien hé.
                      Het was mijn bedoeling om regelmatig wat te posten, maar de zin is me nu een beetje ontnomen. Het gaat mij om de locaties en minder om de foto's.
                      Misschien is dit niet de geschikte site voor dit onderwerp, ben geen beroepsfotograaf en al die termen zeggen me niet veel. Mijn vorige camera was gewoon afdrukken en klaar. Deze heeft alle toeters en bellen en das nog even wennen.
                      Last edited by Tigertje72; 4 augustus 2007, 22:16.

                      Comment


                      • #12
                        Re: verlaten park

                        Sorry hoor, maar ga nu niet gelijk in de "aanval".
                        Zelf ben ik nl. ook iemand die graag urbanplaten maakt en bekijkt, maar wwes nu eens eerlijk - ook tegen jezelf - de geplaatste foto's doen mij nu niet direct aan urbanfotografie denken en die locaties ook niet maar ik ben daar wel nieuwsgierig naar geworden inmiddels.
                        En als ik (een van) de redenen ben waarom je de zin hier is ontnomen dan zou ik dat spijtig vinden, dus gewoon posten die hap.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: verlaten park

                          Jij bent absoluut niet de reden hoor.
                          En wil echt niet in de aanval gaan, daarvoor ben ik geen "fotograaf" genoeg.
                          Ik denk alleen dat deze site niet geschikt is omdat het hier meer gaat om de foto dan om de exploring. En dat is nu net bij mij het omgekeerde.
                          Inderdaad zijn deze foto's geen urban. We passeerden deze vijver en heb er gewoon een paar foto's van genomen.
                          Ik weet nog niet hoe ik dit juist tot zijn recht moet laten komen op foto maar het was er prachtig en rustig.

                          Zal zeker nog wat posten ivm met onze tochten, ben pas begonnen met een site en het zijn een heleboel foto's.

                          Ik maak er dus werk van
                          Last edited by Tigertje72; 5 augustus 2007, 05:44.

                          Comment


                          • #14
                            Re: verlaten park

                            Hallo hallo,

                            Ik vind deze foto's toch mooi om naar te kijken! De eerste vind ik het beste door de weerspiegeling op het water en de mooie belichting. In de tweede vind ik de struiken en bomen wat te donker, maar verder wel een mooie reflectie op het water.

                            Het is soms moeilijk om op foto te zetten wat je voor je te zien krijgt! Gewoon blijven oefenen en zo'n nieuwe camera die je ineens vele mogelijkheden geeft is soms een hele stap (heb het zelf meegemaakt). En Photoshop is soms een heel handig programma om te foto's een beetje lichter te maken en wat meer contrast te geven. Maar ieder kiest wat hij/zij doet met zijn foto's!

                            Laat ze maar komen, hoor!

                            Vele groetjes,
                            Ann

                            Comment


                            • #15
                              Re: verlaten park

                              Had nog nen andere van de vijver, die is mooier
                              Last edited by Tigertje72; 6 augustus 2007, 13:25.

                              Comment

                              Working...
                              X