Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
16 om precies te zijn Full size is ie zo'n 15000x3000 pixels.
Peter
OMG da zijn er een hoopje, heb ook al eens een panoramafoto gemaakt, maar dan 180° en dat waren dan 5 foto's als ik me niet vergis, had maar een probleem, als ik op de uiterste foto's zat dan was dat altijd zo uitgerokken. Heb je daar enige tips voor voor het goed samen te stellen?
16 om precies te zijn Full size is ie zo'n 15000x3000 pixels.
Peter
Zoveel? Welk brandpunt, in portrait of landscape? (nieuwsgierig omdat ik zelf ook wat met panorama's aan het spelen ben).
Ik kan geen stitchfoutjes vinden, maar ik vind het wel jammer dat de brugleuning niet doorloopt...
De HDR is goed geslaagd. Het ziet er wel uit als een bewolkte dag, zonder felle zonpartijen. Was dat zo?
De laatste is ook mooi.
Zoveel? Welk brandpunt, in portrait of landscape? (nieuwsgierig omdat ik zelf ook wat met panorama's aan het spelen ben).
Ik kan geen stitchfoutjes vinden, maar ik vind het wel jammer dat de brugleuning niet doorloopt...
De HDR is goed geslaagd. Het ziet er wel uit als een bewolkte dag, zonder felle zonpartijen. Was dat zo?
De laatste is ook mooi.
Nette fotoserie. Mijn complimenten
16 foto's op 18mm, portrait, gemaakt met een Kingpano. Dat de brugleuning niet doorloopt vind ik zelf ook jammer, maar dat is een tekortkoming van die 18mm. Het was of de leuning, of de toppen van de bergen, of een tweede rij maken. Maar vermits het de eerste keer was dat ik dit deed, heb ik gekozen voor de bergtoppen Volgende stap is vertikale uitbreiding. (al ga ik ervoor zorgen dat ik tegen volgend jaar toch ook een 10-20 of zo heb, want die breedhoek heb ik wel gemist, zulle!)
Wat de HDR betreft, die is inderdaad gemaakt op een vrij fel bewolkte dag.
Drie mooie foto's, ze kunnen me zeker bekoren.
Wat de stitch-foutjes betreft, daar zou ik niet te veel van wakker liggen. Foutjes zijn er wel, maar je moet ze al bewust gaan zoeken.
Comment