Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wow, schitterende foto's zeg! Zo'n mooie heb ik zelf nog niet kunnen vastleggen van de Vancouver skyline (ik moet nog wat meer oefenen voor nightshots). Alle 3 prachtig vastgelegd met prachtig licht, mooie scherpte en knappe details! Schitterend werk, Joop!
Groetjes,
Ann
PS: Ik hoop dat je een leuke reis gehad hebt en dat je ervan genoten hebt!
Dank je, Ann. Ik heb zeker een leuke reis gehad en ik vond Vancouver als stad helemaal geweldig. Heerlijk relaxt, multicultureel en een wereldstad. Voor naast Yellowstone een van de hoogtepunten van de vakantie.
Oorspronkelijk geplaatst door Joop SnijderBekijk bericht
Dank je, Ann. Ik heb zeker een leuke reis gehad en ik vond Vancouver als stad helemaal geweldig. Heerlijk relaxt, multicultureel en een wereldstad. Voor naast Yellowstone een van de hoogtepunten van de vakantie.
@Iedereen: dank jullie wel voor de reacties.
Woon je zelf in Vancouver?
Hoi Joop,
Even off topic dus. Leuk te horen dat je een mooie reis hebt gemaakt en dat je vele mooie dingen hebt kunnen zien! Ik woon buiten het centrum van Vancouver in een stad die New Westminster heet, maar die tot Greater Vancouver (of The Lower Mainland) behoort. Wij zijn ongeveer een 15-20km van downtown Vancouver af en wonen nog vrij rustig. Dus wel handig om regelmatig naar Vancouver zelf te gaan.
Ik ben ook bij je foto's gaan piepen en zag dat je ook in Banff National Park geweest bent. Heb je er veel van kunnen zien, omdat ik maar enkele foto's zag staan. Moraine Lake is echt een prachtige plek, ben je ook die grote Rock Pile opgewandeld? Je foto's zijn allemaal prachtig en die van Yellowstone zijn ook echt schitterend...die mag je hier ook eens op BD zetten. Yellowstone staat op mijn lijst om te bezoeken in de toekomst.
Comment