Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Santorini lijkt me een schitterende lokatie te zijn. Het enige wat mij weerhoudt is dat het er ongelooflijk toeristisch uitziet. Zie ik dat verkeerd?
Het is zeker en vast een schitterende locatie, en inderdaad ook heel toeristisch. Maar aangenaam toeristisch, niet te vergelijken met costa's ofzo. Het is er gewoon schitterend en heel gezellig, voornamelijk Fira/Firostefani en Oia (Ia), waar de hotels tegen de kraterrand aan gebouwd zijn, en boven dan de winkelstraatjes. Op eilanden als rodos of kos was het ook mooi, maar meer ambetante obers en winkelbazen als op santorini. Hier zien ze ons zeker nog terug! De grootte van het eiland maakt het ook mogelijk om het "binnenland" te verkennen (te voet, openbaar vervoer, scooter, quadjes, auto...), al ben je nooit ver van de kust - die je van overal ziet. En ook daar zijn knappe dingen te zien, mooie dorpjes te verkennen (waar ik wel nog wat foto's van post binnenkort )! Wat mij betreft zeker een aanrader, vooral als net voor of na het topseizoen kan gaan, niet alleen qua drukte maar ook qua C°
Comment