Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik jou was, zou ik de foto opnieuw plaatsen...
1. foto is te groot, langste zijde max. 900 pixels
2. onderaan de foto zit een grote fout, nl een grijze balk... foto onvolledig geupload?
proberen foto's te plaatsen kun je eventueel ook uitproberen in 't testforum
Mooie foto Marc ,
Toch zou ik hem mss wat kroppen langs links of rechts zodat de paddestoel niet meer in het midden staat.
Langs boven zou ik er ook wat afknippen , zo leg je de aandacht op het onderwerp.
Voor de rest zeer mooie foto
Grtz Dave
Zoals je dus kan zien is dit een test, men vriend Dave had het allemaal perfect uitgelegd. Natuurlijk was het aan mij om het toch maar weer verkeerd te doen.
Volgende keren zal het beter gaan.
Met welgemeende groeten.
Marc
www.marcvanraes.be Een Nikon D3s
Je bent wie je bent, als je dat op foto kunt laten zien dan heb je de mooiste foto van de wereld.
Comment