ben hier nieuw, maar wou jullie mening vragen over deze foto
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rode bezekes
Collapse
X
-
rode bezekes
Canon EOS 7D + Canon 580EXII - Canon 18-135mm - Tokina 10-17mm FishEye - Sigma 10-22mm - Tamron 28-200mmLabels: Geen
-
-
Re: rode bezekes
eerste indruk: druk en donker.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Welkom
Oorspronkelijk geplaatst door The Chosen One Bekijk berichtben hier nieuw, maar wou jullie mening vragen over deze foto
Comment
-
Ook van mij een hartelijke welkom.
Maar zoals Johan al zei, beter posten in fotodiscussie.
Dit is nog niet goed genoeg voor de showcase wat mij betreft.
Is inderdaad een veel te drukke en weinig sprekende foto.
Ben benieuwd naar meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtOok van mij een hartelijke welkom.
Maar zoals Johan al zei, beter posten in fotodiscussie.
Dit is nog niet goed genoeg voor de showcase wat mij betreft.
Is inderdaad een veel te drukke en weinig sprekende foto.
Ben benieuwd naar meer
Showcase Natuur & Landschappen
Als je een foto hebt gemaakt waar je zelf tevreden over bent, maar er niet direct een bepaalde techniek mee wilt demonstreren of een beoordeling verlangt, dan kun je deze foto in dit forum tonen.
Het is de fotograaf die beslist wat het hoofdonderwerp van zijn foto is en in welk Showcase sub-forum de foto het beste thuishoort, geen discussies hierover.Groets, Gerhard
Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Comment
-
-
off-topic:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor Bekijk berichtIk vind dat je dit niet kunt zeggen, en ter ondersteuning een stukje uit de forum-regels...
Men kan natuurlijk gewoon schrijven "dit is geen mooie opname", maar daar heeft de TS natuurlijk ook weinig aan. Een verwijzing naar fotodiscussie is dus zowel in belang van de TS als van de rubriek "showcase". Als we dit niet doen, dan weet de TS niet dat hij voor advies in een andere rubriek terecht kan, of dat er al dan niet verder advies nodig is. Een beetje "sensibiliseren" dus ...
Comment
Comment