Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij zijn het de eerste twee foto's die mijn voorkeur krijgen. De voorgrond bevat in deze twee foto' veel details... wat deze foto's interessanter maakt. Bij de derde foto vind ik het hele landschap wat te leeg.( met uitzondering van de zwarte steen vooraan). De details in de achtergrond zijn te klein om voldoende interessant te zijn.
Ook voor mij. Van iets heel eenvoudig maak je toch dit.
Je weet ook in de anderen telkens goed diepte te creëren.
"Stelen met je ogen" zeiden ze mij steeds op school... Voor ik vertrok heb ik alle foto's van RUPSELKOPKE nog eens bekeken, en hij weet steeds een enorme diepte te creëren in zijn beelden! Ik heb getracht dat wat na te doen...
Het blijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen, maar de meester blijft nog steeds de meester...
Wat is BD toch een schitterend leermiddel hé!
Een prettige dag gewenst aan iedereen!
Groeten, Cahor
Foto 1 en 2 zijn voor mij ook de beste uit deze mooie reeks, 3 is wat leeg maar daarom niet minder mooi. Je moet voor die wijdse strandfoto´s open staan! Me .... i like it
Comment