Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het mooie Stanley Park in Vancouver, Canada

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het mooie Stanley Park in Vancouver, Canada

Hallo Allemaal,

Ik ga verder met nog wat foto’s die ik vorgie maand genomen heb in Vancouver en omgeving als mijn familie hier voor 3 weken op bezoek was.

In mijn vorige post stonden foto’s met zichten over het centrum van Vancouver vanuit Vanier Park. Dat was de eerste dag van uitstappen met mijn famile. Vandaag ga ik verder met de tweede dag van uitstappen en toen zijn we de hele dag naar Stanley Park geweest.

Stanley Park is 1 van de grootste parken in een stad. Stanley Park is een sort schiereiland en is aan 3 kanten omringd door water. Rondom park is er een 9km lange seawall waar men kan wandelen, fietsen of roller bladen. Om elke hoek heb je een mooi zicht van de oceaan, de bergen of de stad.

Ik hoop dat jullie deze foto’s ook iets vinden.

Vele groetjes uit een warm en zonnig (25 graden) Vancouver,
    Ann

Foto 1: Stad zichten

Focal Length: 6mm - Exposure Time: 1/800 sec. - F-Number: f/5.6 - ISO Speed: ISO-125

Foto 2: Totem palen

Focal Length: 6mm - Exposure Time: 1/100 sec. - F-Number: f/5.6 - ISO Speed: ISO-125

Foto 3: Strand, zee en bergen

Focal Length: 6mm - Exposure Time: 1/200 sec. - F-Number: f/5.6 - ISO-125
    Last edited by Ann75; 9 juli 2007, 06:05.

Re: Het mooie Stanley Park in Vancouver, Canada

1 en 3 zijn goed 2de vind ik minder ( kleuren )
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

mooie reeks voor mij de 3de
      canon 350d/ canon 18-55/tamron af 28-75/f2.8/tamron af70-300 f/4-5.6 di macro

Comment

Voor mij ook de 3de hier maar ik had wat minder van dat betonnen muurtje in beeld genomen en wat meer van het water. Maar toch een schone hoor
        Ongelooflijk voor ons Belgen om te zien hoe nauw de natuur en steden in Canada met mekaar verweven zijn.
        Is de stad die ik op foto 3 onder die brug in de verte zie dezelfde als die op foto 1 ?
        BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
          Voor mij ook de 3de hier maar ik had wat minder van dat betonnen muurtje in beeld genomen en wat meer van het water. Maar toch een schone hoor
          Ongelooflijk voor ons Belgen om te zien hoe nauw de natuur en steden in Canada met mekaar verweven zijn.
          Is de stad die ik op foto 3 onder die brug in de verte zie dezelfde als die op foto 1 ?
          Hoi Geert,

Dank je wel. Ik wou bij foto 3 een beetje meer van de bomen erin krijgen aan de linkse kant en heb daarmee ook wat meer van het muurtje mee moeten nemen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Dat muurtje is deel van de 9km lange zeemuur die volledig rondom het park gaat.

Neen, in foto 3 is het niet hetzeflde gedeelte van de stad als in foto 1. Bij foto 3 sta ik met mijn rug naar de stad toe op foto 1. Het stukje stad wat je op foto 3 ziet is Noord Vancouver.

Groetjes uit een zeer warm (30-33 graden) Vancouver,
          Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
            Hoi Geert,

Dank je wel. Ik wou bij foto 3 een beetje meer van de bomen erin krijgen aan de linkse kant en heb daarmee ook wat meer van het muurtje mee moeten nemen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Dat muurtje is deel van de 9km lange zeemuur die volledig rondom het park gaat.

Neen, in foto 3 is het niet hetzeflde gedeelte van de stad als in foto 1. Bij foto 3 sta ik met mijn rug naar de stad toe op foto 1. Het stukje stad wat je op foto 3 ziet is Noord Vancouver.

Groetjes uit een zeer warm (30-33 graden) Vancouver,
            Ann

Dank u, groeten vanuit een koud en regenachtig België
            BD0723BE

Comment

lekkere laatste opname, mede door die prachtige wolk.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
              X