Di jaar voor de 3e keer naar Toscane, geweldig mooie streek in Italië. We verbleven in Zuid-Toscane, op zoek naar een dorp om over een paar jaar naar te verhuizen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Toscane 2007
Collapse
X
-
Toscane 2007
Di jaar voor de 3e keer naar Toscane, geweldig mooie streek in Italië. We verbleven in Zuid-Toscane, op zoek naar een dorp om over een paar jaar naar te verhuizen.Labels: Geen
-
-
Re: Toscane 2007
Oorspronkelijk geplaatst door Hansel Bekijk berichtWe verbleven in Zuid-Toscane, op zoek naar een dorp om over een paar jaar naar te verhuizen.
Gelukzak, verhuizen naar Toscane'k Hoop voor jou dat het lukt.
Knappe foto al zou ik voor de compo de grijze muur en het witte gebouw links weglaten en enkel de oude gebouwen in de foto laten. Nu komt de foto nogal druk over.Groetjes Vicky
-
OK, is wel een goed idee.
En heb inmiddels je site bezocht, dat is net even ten noorden van onze stek. We zijn in Riotorto geweest. Op het strand zie je Elba recht voor je.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtKnappe foto al zou ik voor de compo de grijze muur en het witte gebouw links weglaten en enkel de oude gebouwen in de foto laten. Nu komt de foto nogal druk over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtKnappe foto al zou ik voor de compo de grijze muur en het witte gebouw links weglaten en enkel de oude gebouwen in de foto laten. Nu komt de foto nogal druk over.Groetjes, 4ginie
Photography is a way of life...
Comment
Comment