Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Na het aanschouwen van prachtige foto's van dit gebied hier op het forum, heb ik mijn vriendin kunnen overtuigen om onze eerste dagen vakantie ginds door te brengen. Het weer zat niet echt mee deze week, maar ach, we hebben er genoten. En ik hoop jullie ook!
Ook de derde vind ik mooi, maar het zou nog beter worden, met een properder strand...
Ok, je kan het moeilijk zelf helemaal opruimen dus als je de onderkant voor een stuk zou afknippen...
Na het aanschouwen van prachtige foto's van dit gebied hier op het forum, heb ik mijn vriendin kunnen overtuigen om onze eerste dagen vakantie ginds door te brengen. Het weer zat niet echt mee deze week, maar ach, we hebben er genoten. En ik hoop jullie ook!
Cahor
Het is zeker genieten van deze 3 mooie foto´maar je 1ste springt er zeker bovenuit, die mooie warme oranje kleuren zijn
Ik krijg terug kriebels als ik deze foto´s bekijk
Heb je er nog ?
Ja, ben er ook al eens geweest en ZEKER NIET voor de laatste keer! Het is een prachtstreek om te wandelen en foto´s te maken. Je rijdt er vlot naartoe en door de niet te lange afstand is deze streek zeker geschikt om deze als 1-dags uitstap te doen.
Kijk ook maar eens naar alle foto´s die Rupselkopke hier al van gemaakt heeft, dat zegt genoeg over deze streek
Ik heb hier in het forum al een aantal mooie bijdrages mogen bewonderen van een heel mooie streek die volgens mij dan ook de moeite loont om er zelf eens naartoe te gaan.
Ik heb het over de regio Pas de Calais en vooral de kuststrook tussen Calais en zo naar beneden tot aan Boulogne-sur-Mer.
Daartussen heb je een aantal
Mooie compo's.
De derde vind ik daarin ietsje minder.
In de andere twee weet je meer diepte te creëren door die rots op de voorgrond (1) en het lijnenspel (2).
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment