Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't is showcase, maar kom, 'k zal het onderbouwen:
- de horizon staat scheef in elke foto
- ze staat hoofdzakelijk in het midden
- de zon-vlek bij het dorpszichtje staat heel centraal
wat ik positief vind:
+ het silhouet van de visser, eventueel de foto smaller maken zodat dat beter uitkomt
+ de reddingsband op het strand als hoofdonderwerp van de foto
hoofdonderwerp in de eerste opname is onscherp, een silhouet mag gerust scherper. De tweede opname
is een stuk sterker met de rechterhelft eraf. Die voegt niets toe aan het beeld, het wordt er alleen maar
saaier op. Bij de derde, croppen vertrekkend uit de rechterbovenhoek, waarbij het de verhouding van de
afbeelding moet bewaren. Daardoor komt de zon minder centraal te staan. Qua inhoud verlies je niets
boeiends, en hou je het uitzicht over zee, wat toch de bedoeling was vermoed ik.
En natuurlijk zoals mm al zei, mogen ze allemaal wel _________ staan.
Anders zal ik snel een plas naast mijn monitor staan hebben.
Comment