Winksele en Bertem... maar nu eens in kleur...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
't zijn mooie dagen...
Collapse
X
-
't zijn mooie dagen...
Last edited by d_oracle; 5 juli 2007, 09:44.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: 't zijn mooie dagen...
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk berichtBij de eerste is het toch wat slordig gebeurd
oops, juist, had de verkeerde upgeload, is intussen aangepast...
thanks!some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Vooral de derde vind ik een goeie.
Leuke compo daar met die gebogen lijn en de lucht die lijkt toe te lopen naar de horizon toe.
Comment
-
Ik vind de tweede het mooist!
Grtz,Fabienne
Menigeen leeft meer volgens de mode dan volgens de rede.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
dank je wel!!some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
Ik vind de 3e de mooiste, alleen jammer dat de boom zo centraal staat. De wolken zijn echter prachtig weergegeven
Comment
-
liever op deze manier?
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Comment
-
Zeker weten die vierdeWebsite http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
Ja, die vierde is
Maar het graanveld op de 2e is ook prachtig!!~Lieve groetjes, Saskia~
Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment
-
Comment