Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vurige kleuren...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vurige kleuren...

    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    wat is er met het water gebeurd in 1 ?
    lijkt zo dof
    Geen idee, heb alle foto's die 'k daarvan getrokken heb nagekeken en het water is op alle foto's hetzelfde...zelfs diegene waar wat golfjes zijn v.d. wind lijken nogal dof.
    Het water in dat vijvertje was ook héél donker...mss komt 't wel daardoor?



    @ all: Bedankt voor de toch wel positieve commentaar.
    En dan te bedenken dat ik lang getwijfeld heb of ik ze wel in showcase zou zetten omdat ik ze zo gewoontjes vond.
    ~Lieve groetjes, Saskia~
    Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
    Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

    Comment


    • #17
      Re: Vurige kleuren...

      Vooral die tweede is erg mooi. Prachtige kleuren en erg mooie dof.
      http://www.philippeswiggers.be

      Comment


      • #18
        Re: Vurige kleuren...

        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        wat is er met het water gebeurd in 1 ?
        lijkt zo dof
        Inderdaad lijkt wel kwik.

        Ken
        |||*The Golden Shot*|||

        Comment


        • #19
          Re: Vurige kleuren...

          Nog bedankt voor de reacties...


          Enne, als der iemand moest zijn die weet hoe 't komt dat m'n water op foto 1 zo "kwik-achtig" is: let me know, dan kan ik in 't vervolg proberen dat te voorkomen hé.
          ~Lieve groetjes, Saskia~
          Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
          Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

          Comment


          • #20
            Re: Vurige kleuren...

            Allé, proficiat met uw allereerste verschijning in den HOF...

            Goe bezig
            Grtz, Tigra-Boy
            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

            Comment


            • #21
              Re: Vurige kleuren...

              Het vuurwerk van de tweede
              Oorspronkelijk geplaatst door Pruedence Bekijk bericht
              Enne, als der iemand moest zijn die weet hoe 't komt dat m'n water op foto 1 zo "kwik-achtig" is: let me know, dan kan ik in 't vervolg proberen dat te voorkomen hé.
              Nièts te voorkomen - je fotografeerde gewoon "gezond" water. Wat je ziet is de oppervlaktespanning van het water. Dat effect wordt een beetje versterkt door de heldere weerkaatsing van de lucht...

              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #22
                Re: Vurige kleuren...

                Amaai die 2e...

                Misschien kon je het kwikachtige van de 1e beperken door gebruik te maken van een pola...
                BD0910BE

                Comment


                • #23
                  Re: Vurige kleuren...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  Nièts te voorkomen - je fotografeerde gewoon "gezond" water. Wat je ziet is de oppervlaktespanning van het water. Dat effect wordt een beetje versterkt door de heldere weerkaatsing van de lucht...
                  Mercikes, da weet 'k dan ook weer...ne mens is nooit te oud om bij te leren hé.
                  Had wel al zo'n vermoeden omdat ik intussen andere waterfoto's genomen had op 'n totaal andere locatie en daar bijna hetzelfde effect had.
                  Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                  Misschien kon je het kwikachtige van de 1e beperken door gebruik te maken van een pola...
                  Zou best wel es kunnen...moet ik es uitproberen dus.
                  ~Lieve groetjes, Saskia~
                  Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
                  Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Vurige kleuren...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
                    Allé, proficiat met uw allereerste verschijning in den HOF...

                    Goe bezig
                    Dank u wel.
                    Was 'n complete verrassing voor me...'k Wist niet waar ik het meeste van moest bekomen: 't lachen of 't verschieten.

                    Jaja, dan gaat ne mens voor de eerste keer met z'n nieuw "speelgoedje" naar buiten en maakt 'n paar foto'kes. En dan met wat lef foto's die 'k zelf maar gewoontjes vond -t.o.v. al die pracht en praal die ik hier op B.D. zie- toch maar in showcase gepost. Vooral bij het gele bloempje had ik zoiets van: "Alé, 'k zal 'em der ma bij zetten want die is zo slecht nog nie." 't Had niet veel gescheeld of ik had 'em zelfs helemaal niet gepost.
                    M'n verbazing was groot toen iedereen ineens net voor die foto ging en al helemaal toen ik 'em daarna in den HoF zag staan.
                    ~Lieve groetjes, Saskia~
                    Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
                    Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Vurige kleuren...

                      en terecht gefeliciteerd, hoewel ik persoonlijk (blijkbaar met jou, als enige??) de derde het mooiste vond.
                      Groets, Gerhard
                      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                      Comment

                      Working...
                      X